Jangan malu-malu untuk klik !

Tuesday, January 25, 2011

Selamat Hari Jadi !


SELAMAT ULANG TAHUN
SAYA UCAPKAN KEPADA DIRI SENDIRI !


Semalam hari jadi gua dan gua plak tak sempat + lupa nak update blog.

aiseh, budget orang nk bace. Takpe la.
Kadang-kadang kita kena budget sikit. =='


Pada 24 Januari 2011,
umur gua lapan belas tahun

dan
&
dan

gua telah disyaki 'menghidap'

demam campak
@
chicken pox (!)
(Yang mane ntah gua pon tak pasti)


Ye, gua hanya sedar kehadiran
tanda-tanda merah di muka, kepala, badan
dan di tempat2 yang lu nak pada hari yang sama.
And yes exactly pada tarikh lu lahir !
-___-''


Weyh, seronok tak?????


Lu memang nak makan pelempang kalau lu tanye itu soklan.



p/s: Kita kena positif kawan. Bukan ke sakit tu penghapus dosa? Jadi, Alhamdulilah



**************


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

AMIN..

Di ambil di sini



p/ss: more story-mory later. Sekian.





2 comments:

  1. serius kena demam kena campak? sian nya~
    tabahkan hati mu ;p

    tapi kompem eh bintik2 merah uh bkn jerawat ke? ok xlawak..~

    semoga cepat sembuh! :)

    ReplyDelete
  2. daku pon xtau daku sakit ape sebenarnye t_t

    fakta :ssorg akan cepat sihat bila ade orang bernama ain datang ke rumah & membawa KFC. ok xlawak..~

    tQ. semoga saya cepat sihat! :)

    ReplyDelete