Jangan malu-malu untuk klik !

Wednesday, January 26, 2011

Ayam Pox


Kan haritukan aku ade cakap yang aku demam campak ataupun chicken pox kan. kan?? kat entri sinima. Tapi aku masih boleh buat semua benda sendiri lagi sebab sekejap demam sekejap tak. Masa kita sakit ni la kita boleh mengada-ngada sikit. Bila lagi nak bermanja dengan emak kesayangan. Tu la masanya mak nak pegang leher dan bila kau bangun pagi mak tanye kau demam ke tak. Nak makan ubat pun mak kena amik padahal tak teruk sangat. Kebetulan je mak masuk bilik dan kau tengah baring buat muka tak bersalah. T_T


Kalau aku sakit biarlah aku sorang je yang sakit. Ni yang adik laki aku nak sakit jugak ni ape ke hal. Orang sakit dia pun nak. Kalau sorang batuk sorang selesema takpe la jugak. Kau pun nak bintik-bintik merah tu jugakk. Takpe takpe. Kakak tak kisah pun kena amik bekas nak bagi orang tu muntah. Sementara kakak tak teruk lagi boleh la kan. *tetiba gua rasa gua baik. bhahaha


Cis, amboi amboi amboi.. Mak siap suap nasi bagai nak bagi budak tu makan. Melampau. Tapi dalam dok menyuap boleh lagi mak bagi nasihat percuma.


'' Nanti bila mak dah tua suapkan mak makan tau. Kalau masa tu mak kata 'taknak' maknanya tolonglah suapkan mak. Bukannya mak tak nak makan. Habis tu dah tak larat nak buat macam mana. Jangan asyik KERJA KERJA KERJA. '' =.=



Gua hanya tumpang dengar je. Nasib baik gua tak terasa apa-apa pasal gua belum berkarier lagi.


p/s: Dialog diolah sikit nak bagi kau faham.

p/ss: Gua tak tanye lagi doktor gua sakit ape. Gua tibai je cakap chicken pox semua tuh. Hebatkan ?



2 comments:

  1. best la...aku xpnh pn kn chicken pox...aku takut..huuhuhu....

    ReplyDelete
  2. best?? bole la..^^

    mai la kena sekali. boleh ade bintik2 sesame.
    meh meh..

    ReplyDelete